اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۵۱۳۳۱۳

ویسی: اگر قرار باشد ساپینتو در هر بازی توهین کند پس خاک بر سر ما!

ویسی: اگر قرار باشد ساپینتو در هر بازی توهین کند پس خاک بر سر ما!
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد تیمش در مصاف با استقلال با هدف نباختن در میدان حاضر شده بود.
۲۳:۰۷ - ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
وانانیوز|

عبدالله ویسی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی شرایط بسیار سختی برای هر دو تیم داشت، چون هر دو تیم نیاز به گرفتن امتیاز داشتند. هدف ما بردن و نباختن بود و به هدف‌مان رسیدیم. استقلال سراسر هجومی بود و ما می‌دانستیم از آنها چه می‌خواهیم. خوشحالم هواداران آبادانی که هزار کیلومتر از آبادان آمده‌اند، خوشحال برمی‌گردند.

وی در مورد صحنه پنالتی استقلال نیز تصریح کرد: صحنه را دیدم و برخی‌ها گفتند پنالتی بود، برخی‌ها گفتند نبود. داور انسان است و امکان اشتباهش هست. من اگر می‌باختم هم به داور معترض نمی‌شدم. من هم یک اشتباه کرده و اعتراض کردم و کارت زرد گرفتم. این دلیل نمی‌شود وقتی می‌بازیم داور را مقصر نشان دهیم و وقتی می‌بریم بگوییم همه چیز خوب است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه تیمش در بدترین زمان ممکن گل خورد، خاطر نشان کرد: از زمانی که آمده‌ام در نیمه دوم بازی‌های‌مان اتفاقات خوبی افتاده است. هر بار گفتم که فلان دقیقه گل می‌خوریم، همین اتفاق افتاده است، اما خوشبختانه خوب به بازی برگشتیم و آماده بازی با ذوب‌آهن می‌شویم.

این مربی خوزستانی با بیان اینکه امروز روز، روز صنعت نفت است، یادآور شد: باید درود به مسئولان خوزستانی بفرستیم که برای صنعت نفت همت کردند. ما پول می‌گیریم که بازی کنیم، ولی هواداران پول می‌دهند که بازی ما را نگاه کنند. خیلی خوشحالم که امروز آنها با خوشحالی به آبادان برمی‌گردند.

ویسی در مورد اینکه آیا به ماندن صنعت نفت در لیگ امیدوار بود، گفت: صد درصد امیدوار بودیم. خیلی‌ها ناامید بودند و گفتند تیم را سال بعد ببندیم برای لیگ یک. گفتم اگر اینجوری فکر می‌کنید، اصلاً نمی‌آیم. من آمدم تیم بماند و همه همت کردند و خدا کمک کرد تا امروز برای ماندن در لیگ برتر شانس داشته باشیم.

وی راجع به درگیری نیمکت صنعت نفت با ساپینتو تصریح کرد: ساپینتو را دوست دارم و مربی خوبی است، ولی اخلاقش کنار خط خوب نیست. ما فرهنگ دو هزار و 500 ساله داریم، اگر قرار باشد یک مربی خارجی (ساپینتو) بخواهد به مربی، بازیکن و داور توهین کند، خاک بر سر ما. یکی باید جلوی او را بگیرد. سرپرست تیم ما هم اشتباه کرد که این همه راه آمد و درگیر شد، ولی رفتار او هم درست نبود. می‌گویند چون این استقلالی است و آن پرسپولیسی ... . اصلاً نباید استقلالی یا پرسپولیسی نگاه کنیم، فرهنگ ما کجا رفته است؟ ما چه کار به رنگ‌ها داریم؟! اگر من اشتباه کنم پنج شش بازی محروم می‌شوم، اما به مربی خارجی چه کسی یاد داده است اینطور رفتار کند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل ذوب‌آهن گفت: خوشحالی ما در رختکن است و پس از آن سراغ بازی بعد می‌رویم.

ویسی همچنین در نشست خبری اظهار داشت: بازی بسیار سخت و نفسگیر برای هر دو تیم بود. ما می‌خواستیم دست پر برگردیم و استقلال پس از شکست برابر پرسپولیس دنبال برد بود. روی مسائل روحی و روانی و تاکتیکی استقلال کار کرده بودیم. زمانی گل خوردیم که همه چیز عوض شد و حتی صحبت‌هایی که قرار بود در رختکن انجام دهم عوض کردم. خوشبختانه خوب برگشتیم و گل زدیم، هر چند خوش‌شانس بودیم و دو توپ به تیر دروازه ما خورد، ولی بچه‌ها همت کردند و انرژی گذاشتند.

وی در مورد داوری تصریح کرد: خوب نیست که وقتی امتیاز بگیریم بگوییم داوری خوب است و اگر امتیاز نگرفتیم بگوییم داوری بد است. در رختکن صحنه را دیدم و سه چهار نفر از کارشناسان گفتند که پنالتی نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در واکنش به این سوال که به نظر می‌رسد تیمش در لیگ برتر می‌ماند، گفت: ما از سه بازی هفت بازی گرفته بودیم و اکنون از چهار بازی هشت امتیاز گرفته‌ایم که برای بقا فوق‌العاده است. اگر شرایط طوری بود که بازی‌ها بیشتر از الان می‌شد شرایط برای سهمیه آسیا هم خوب می‌شد! کارمان تمام نشده است و امیدوارم روز آخر مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پربحث
پرطرفدارترین